Lista aktualności
OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH MEBLI BIUROWYCH
OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH MEBLI BIUROWYCH
Nawsie Kołaczyckie, 24.01.2025 r.
Zn. spr.: S.234.1.2025
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ MEBLI BIUROWYCH
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce tel. 13 445 76 10, fax. 13 445 76 12, e-mail: kolaczyce@krosno.lasv.qov.pl, ogłasza przetarg publiczny nieograniczony (pisemny) na sprzedaż używanych mebli biurowych.
- Przedmiot przetargu:
Przedmiotem przetargu są używane meble będące wyposażeniem Sali konferencyjnej (stoły, biurka, krzesła, gablota na sztandar) oraz fotele pracownicze wg poniższego wykazu:
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Data nabycia |
Ilość /szt./ |
Stan techniczny, stopień zużycia |
1 |
B49/296 |
Stół konferencyjny dł. 1,40 m |
24.09.2001 r. |
1 kpl./9 szt. |
Stan średni, zużyte w 75% |
2 |
B49/297 |
Krzesło konferencyjne WIKTORIA |
24.09.2001 r. |
1 kpl./38 szt. |
Stan zły, zużyte w 90% |
3 |
B49/298 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
24.09.2001 r. |
1 szt. |
Stan średni, zużyte w 75% |
4 |
B49/299 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
24.09.2001 r. |
1 szt. |
Stan średni, zużyte w 75% |
5 |
N809/1007 |
Fotel NOVA Steel |
27.05.2021 r. |
1 szt. |
Stan zły, zużyty w 90% |
6 |
808/1059 |
Fotel obrotowy Ambasador |
17.11.2017 r. |
1 szt. |
Stan zły, zużyty w 90% |
7 |
809/1133 |
Gablota na sztandar |
15.11.2018 r. |
1 szt. |
Stan średni, zużyty w 75% |
- Opis stanu technicznego
Meble (stoły konferencyjne biurka komputerowe i krzesła) wskazane w poz. 1 – 4 stanowiły wyposażenie Sali konferencyjnej. Meble zostały zakupione i przyjęte do użytkowania dnia 24.09.2001 r.
Stoły i biurka komputerowe wykonane z płyty meblowej laminowanej. Ich stan techniczny określono jako dostateczny. Stoły w szczególności łączenia elementów podstaw wymagają napraw polegających na ponownym ich spasowaniu w celu przywrócenia stabilności mebli. Stoły i biurka zostały zdemontowane celem ich przetransportowania i składowania.
Krzesła konferencyjne Wiktoria tapicerowane o konstrukcji drewnianej, częściowo wzmacniane wkrętami. Część krzeseł – 23 szt. bez większych napraw mogą być w sposób mało intensywny użytkowane. Krzesła są stabilne aczkolwiek wyczuwalne są obluzowania nóg i oparć. Pozostałe 15 szt. krzeseł jest w złym stanie technicznym. Krzesła są chybotliwe - nogi, siedziska i oparcia są mocno niestabilne i wymagają gruntownej naprawy celem dalszego użytkowania. Część z nich może stanowić bazę części zamiennych.
Fotele biurowe (poz. 5 i 6) są mocno wysłużone, noszą znaczne ślady użytkowania w postaci przetartej i popękanej tapicerki oraz problemów z mechanizmami regulacji pozycji użytkownika. Fotele posiadają regulację wysokości siedziska oraz kąta oparcia. Nie posiadają regulacji podłokietników.
Gablota na sztandar w stanie technicznym dobrym, nosi niewielkie ślady użytkowania. Drzwi gabloty uległy nieznacznemu odkształceniu oraz widoczne są naderwania uchwytów montażowych do ściany. Gablota bez większych napraw może być w dalszym ciągu użytkowana.
W załączeniu zdjęcia sprzedawanych mebli.
- Cena wywoławcza:
Cena wywoławcza (cena minimalna) została określona w poniższym zestawieniu:
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Ilość /szt./ |
Cena minimalna netto /zł/ |
1 |
B49/296 |
Stół konferencyjny dł. 1,40 m |
1 kpl./9 szt. |
315,00 |
2 |
B49/297 |
Krzesło konferencyjne WIKTORIA |
1 kpl./38 szt. |
610,00 |
3 |
B49/298 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
1 szt. |
35,00 |
4 |
B49/299 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
1 szt. |
35,00 |
5 |
N809/1007 |
Fotel NOVA Steel |
1 szt. |
50,00 |
6 |
808/1059 |
Fotel obrotowy Ambasador |
1 szt. |
50,00 |
7 |
809/1133 |
Gablota na sztandar |
1 szt. |
300,00 |
W odniesieniu do poz.1 i 2 zestawienia, cena wywoławcza dotyczy całych kompletów. Nadleśnictwo nie sprzedaje pojedynczych stołów i krzeseł.
Cena wywoławcza jest ceną netto tj. bez podatku od towarów i usług. Podatek od towarów i usług zostanie doliczony do ceny zaoferowanej przez uczestnika wygrywającego przetarg.
- Wadium
Sprzedający nie wymaga wniesienia wadium.
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
- Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć na piśmie. W celu złożenia oferty można posłużyć się formularzem stanowiącym załącznik nr 1. do niniejszego ogłoszenia.
- Oferta powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta;
- oferowaną cenę, z tym, że cena nie może być niższa od ceny wywoławczej netto;
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
- wskazanie sposobu przekazania informacji o terminie zawarcia umowy (osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, na piśmie, za pomocą poczty e-mail).
- oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu zamieszczonymi w ogłoszeniu oraz warunkami na jakich zostanie zawarta umowa sprzedaży.
- oświadczenie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kołaczyce w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem przetargu publicznego (pisemnego) oraz w celach związanych z zawarciem i wykonaniem umowy sprzedaży.
- Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej następująco:
Nadleśnictwo Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce
oraz oznakować napisem:
„Oferta w przetargu pisemnym na sprzedaż używanych mebli biurowych”
- Miejsce i termin przetargu publicznego:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.02.2025 r. o godz.: 10:30 w Sali Konferencyjnej Nadleśnictwa Kołaczyce (pok. nr 20).
- Termin i miejsce złożenia oferty, oraz okres w którym oferta jest wiążąca:
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce w pokoju nr 1 (sekretariat) do godz. 10:00 dnia 06.02.2025 r.;
- Złożone oferty są wiążące w terminie do 7 dni od dnia 06.02.2025 r.
- Termin zawarcia umowy sprzedaży:
Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 7 dni od daty przetargu, określonej w pkt 5 ogłoszenia. O konkretnym terminie zawarcia umowy oferent zostanie poinformowany w sposób wskazany w złożonej ofercie. Umowa zostanie podpisania w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce.
- Warunki płatności:
Nabywca jest obowiązany zapłacić w całości cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Nabywca w ofercie wskazuje formę płatności. W dniu zawarcia (podpisania) umowy sprzedaży zostanie wystawiona faktura. Wydanie środka trwałego nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Kupujący zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy po uprzednim uiszczeniu ceny. Brak zapłaty za przedmiot umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy będzie stanowił podstawę do odstąpienia przez Sprzedawcę od umowy po uprzednim wyznaczeniu dodatkowego terminu 7 dni na uiszczenie ceny.
- Dokumenty i oświadczenia:
Do pisemnej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo jeżeli uczestnika przetargu reprezentuje pełnomocnik, z treści którego będzie jednoznacznie wynikało prawo do reprezentowania uczestnika do udziału w przetargu i (lub) zawarcia umowy sprzedaży (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie);
- Informacje dodatkowe:
- Przedmiot przetargu można oglądać w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, tel. 13 445 76 10 lub tel. 13 445 76 25.
- Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
- W przypadku złożenia ofert zawierających taką samą cenę dla tego samego przedmiotu przetargu, zostanie przeprowadzona licytacja ustna dnia 06.02.2025 r. o godz. 11:30 w Sali Konferencyjnej (pokój nr 20) pomiędzy oferentami którzy zaoferowali taką samą cenę.
- Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Załączniki do ogłoszenia dostępne są do pobrania na stronie:
https://kolaczyce.krosno.lasy.gov.pl/aktualnosci
Artur Paczkowski
Nadleśniczy
Załączniki
- Załącznik nr 1 - wzór oferty
- Załącznik nr 1 - wzór umowy
- Zdjęcia mebli
Nawsie Kołaczyckie, 07.02.2025 r.
Zn. spr.: S.234.1.2025
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 06.02.2025 r. PGL LP Nadleśnictwo Kołaczyce dokonało otwarcia ofert w PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ MEBLI BIUROWYCH.
W przetargu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1.
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Ilość /szt./ |
Oferowana cena netto /zł/ |
6 |
808/1059 |
Fotel obrotowy Ambasador |
1 szt. |
50,00 |
Oferta nr 2.
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Ilość /szt./ |
Najwyższa oferowana cena netto /zł/ |
5 |
N809/1007 |
Fotel NOVA Steel |
1 szt. |
50,00 |
Oferta nr 3.
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Ilość /szt./ |
Najwyższa oferowana cena netto /zł/ |
1 |
B49/296 |
Stół konferencyjny dł. 1,40 m |
1 kpl./9szt. |
320,00 |
2 |
B49/297 |
Krzesło konferencyjne WIKTORIA |
1 kpl./38 szt. |
610,00 |
3 |
B49/298 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
1 szt. |
35,00 |
4 |
B49/299 |
Biurko komputerowe/Kołaczyce |
1 szt. |
35,00 |
Oferta nr 4.
Lp. |
Numer inwentarza |
Nazwa inwentarza |
Ilość /szt./ |
Najwyższa oferowana cena netto /zł/ |
7 |
809/1133 |
Gablota na sztandar |
1 szt. |
300,00 |
Złożone oferty spełniają wymogi formalne i zostają przyjęte bez zastrzeżeń. Meble zostały sprzedane za cenę 1 722,00 zł (brutto).
Artur Paczkowski
Nadleśniczy