Lista aktualności Lista aktualności

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH MEBLI BIUROWYCH

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH MEBLI BIUROWYCH

 

  

                                                                                    Nawsie Kołaczyckie,  24.01.2025 r.

Zn. spr.: S.234.1.2025

 

 

                                                                     OGŁOSZENIE

O PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ MEBLI BIUROWYCH

 

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce tel. 13 445 76 10, fax. 13 445 76 12, e-mail: kolaczyce@krosno.lasv.qov.pl, ogłasza przetarg publiczny nieograniczony (pisemny) na sprzedaż używanych mebli biurowych.

 

  1. Przedmiot przetargu:

Przedmiotem przetargu są  używane meble będące wyposażeniem Sali konferencyjnej (stoły, biurka, krzesła, gablota na sztandar) oraz fotele pracownicze wg poniższego wykazu:

 

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Data nabycia

Ilość /szt./

Stan techniczny, stopień zużycia

1

B49/296

Stół konferencyjny dł. 1,40 m

24.09.2001 r.

1 kpl./9 szt.

Stan średni, zużyte w 75%

2

B49/297

Krzesło konferencyjne WIKTORIA

24.09.2001 r.

1 kpl./38 szt.

Stan zły, zużyte w 90%

3

B49/298

Biurko komputerowe/Kołaczyce

24.09.2001 r.

1 szt.

Stan średni, zużyte w 75%

4

B49/299

Biurko komputerowe/Kołaczyce

24.09.2001 r.

1 szt.

Stan średni, zużyte w 75%

5

N809/1007

Fotel NOVA Steel

27.05.2021 r.

1 szt.

Stan zły, zużyty w 90%

6

808/1059

Fotel obrotowy Ambasador

17.11.2017 r.

1 szt.

Stan zły, zużyty w 90%

7

809/1133

Gablota na sztandar

15.11.2018 r.

1 szt.

Stan średni, zużyty w 75%

 

 

  1. Opis stanu technicznego

 

Meble (stoły konferencyjne biurka komputerowe i krzesła) wskazane w poz. 1 – 4 stanowiły wyposażenie Sali konferencyjnej. Meble zostały zakupione i przyjęte do użytkowania dnia 24.09.2001 r.

Stoły i biurka komputerowe wykonane z płyty meblowej laminowanej. Ich stan techniczny określono jako dostateczny. Stoły w szczególności łączenia elementów podstaw wymagają napraw polegających na ponownym ich spasowaniu w celu przywrócenia stabilności mebli. Stoły i biurka zostały zdemontowane celem ich przetransportowania i składowania.

Krzesła konferencyjne Wiktoria tapicerowane o konstrukcji drewnianej, częściowo wzmacniane wkrętami. Część krzeseł – 23 szt. bez większych napraw mogą być w sposób mało intensywny użytkowane. Krzesła są stabilne aczkolwiek wyczuwalne są obluzowania nóg i oparć. Pozostałe 15 szt. krzeseł jest w złym stanie technicznym. Krzesła są chybotliwe - nogi, siedziska i oparcia są mocno niestabilne i wymagają gruntownej naprawy celem dalszego użytkowania. Część z nich może stanowić bazę części zamiennych.

 

Fotele biurowe (poz. 5 i 6) są mocno wysłużone, noszą znaczne ślady użytkowania w postaci przetartej i popękanej tapicerki oraz problemów z mechanizmami regulacji pozycji użytkownika. Fotele posiadają regulację wysokości siedziska oraz kąta oparcia. Nie posiadają regulacji podłokietników.

 

Gablota na sztandar w stanie technicznym dobrym, nosi niewielkie ślady użytkowania. Drzwi gabloty uległy nieznacznemu odkształceniu oraz widoczne są naderwania uchwytów montażowych do ściany. Gablota bez większych napraw może być w dalszym ciągu użytkowana.

W załączeniu zdjęcia sprzedawanych mebli.

 

  1.  Cena wywoławcza:

       Cena wywoławcza (cena minimalna) została określona w poniższym zestawieniu:

 

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość /szt./

Cena minimalna

netto /zł/

1

B49/296

Stół konferencyjny dł. 1,40 m

1 kpl./9 szt.

315,00

2

B49/297

Krzesło konferencyjne WIKTORIA

1 kpl./38 szt.

610,00

3

B49/298

Biurko komputerowe/Kołaczyce

1 szt.

35,00

4

B49/299

Biurko komputerowe/Kołaczyce

1 szt.

35,00

5

N809/1007

Fotel NOVA Steel

1 szt.

50,00

6

808/1059

Fotel obrotowy Ambasador

1 szt.

50,00

7

809/1133

Gablota na sztandar

1 szt.

300,00

 

W odniesieniu do poz.1 i 2 zestawienia, cena wywoławcza dotyczy całych kompletów. Nadleśnictwo nie sprzedaje pojedynczych stołów i krzeseł.

Cena wywoławcza jest ceną netto tj. bez podatku od towarów i usług. Podatek od towarów i usług zostanie doliczony do ceny zaoferowanej przez uczestnika wygrywającego przetarg.

 

  1. Wadium

Sprzedający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
  1. Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć na piśmie. W celu złożenia oferty można posłużyć się formularzem stanowiącym załącznik nr 1. do niniejszego ogłoszenia.
  2. Oferta powinna zawierać co najmniej:
  • imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta;
  • oferowaną cenę, z tym, że cena nie może być niższa od ceny wywoławczej netto;
  • oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;

-   wskazanie sposobu przekazania informacji o terminie zawarcia umowy (osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, na piśmie, za pomocą poczty e-mail).

-   oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu zamieszczonymi w ogłoszeniu oraz warunkami na jakich zostanie zawarta umowa sprzedaży.

-   oświadczenie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kołaczyce w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem przetargu publicznego (pisemnego) oraz w celach związanych z zawarciem i wykonaniem umowy sprzedaży.

 

  1. Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej następująco:

Nadleśnictwo Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce

oraz oznakować napisem:

„Oferta w przetargu pisemnym na sprzedaż używanych mebli biurowych”

 

  1. Miejsce i termin przetargu publicznego:

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.02.2025 r. o godz.: 10:30 w Sali Konferencyjnej Nadleśnictwa Kołaczyce (pok. nr 20).

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty, oraz okres w którym oferta jest wiążąca:
  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce w pokoju nr 1 (sekretariat) do godz. 10:00 dnia 06.02.2025 r.;
  2. Złożone oferty są wiążące w terminie do 7 dni od dnia 06.02.2025 r.

 

  1. Termin zawarcia umowy sprzedaży:

Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 7 dni od daty przetargu, określonej w pkt 5 ogłoszenia. O konkretnym terminie zawarcia umowy oferent zostanie poinformowany w sposób wskazany w złożonej ofercie. Umowa zostanie podpisania w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce.

 

  1. Warunki płatności:

       Nabywca jest obowiązany zapłacić w całości cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Nabywca w ofercie wskazuje formę płatności. W dniu zawarcia (podpisania) umowy sprzedaży zostanie wystawiona faktura. Wydanie środka trwałego nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Kupujący zobowiązuje się do odbioru przedmiotu umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy po uprzednim uiszczeniu ceny. Brak zapłaty za przedmiot umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy będzie stanowił podstawę do odstąpienia przez Sprzedawcę od umowy po uprzednim wyznaczeniu dodatkowego terminu 7 dni na uiszczenie ceny.

 

  1. Dokumenty i oświadczenia:

       Do pisemnej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo jeżeli uczestnika przetargu reprezentuje pełnomocnik, z treści którego będzie jednoznacznie wynikało prawo do reprezentowania uczestnika do udziału w przetargu  i (lub) zawarcia umowy sprzedaży (pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony notarialnie);

 

  1. Informacje dodatkowe:
  1. Przedmiot przetargu można oglądać w siedzibie Nadleśnictwa Kołaczyce, Nawsie Kołaczyckie 317, 38-213 Kołaczyce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, tel. 13 445 76 10 lub tel. 13 445 76 25.
  2. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  3. W przypadku złożenia ofert zawierających taką samą cenę dla tego samego przedmiotu przetargu, zostanie przeprowadzona licytacja ustna dnia 06.02.2025 r. o godz. 11:30 w Sali Konferencyjnej (pokój nr 20) pomiędzy oferentami którzy zaoferowali taką samą cenę.
  4. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  5. Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

Załączniki do ogłoszenia dostępne są do pobrania na stronie:

https://kolaczyce.krosno.lasy.gov.pl/aktualnosci

 

 

                                                                                                                

                                                                                            Artur Paczkowski
                                                                                            Nadleśniczy
 

 

Załączniki

  1. Załącznik nr 1 - wzór oferty
  2. Załącznik nr 1 - wzór umowy
  3. Zdjęcia mebli

 

 

                                                                                                      Nawsie Kołaczyckie,  07.02.2025 r.

Zn. spr.: S.234.1.2025

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W dniu 06.02.2025 r.  PGL LP Nadleśnictwo Kołaczyce dokonało otwarcia ofert w PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ MEBLI BIUROWYCH.

 

W przetargu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1.

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość /szt./

Oferowana cena

netto /zł/

6

808/1059

Fotel obrotowy Ambasador

1 szt.

50,00

 

Oferta nr 2.

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość /szt./

Najwyższa oferowana cena

netto /zł/

5

N809/1007

Fotel NOVA Steel

1 szt.

50,00

 

Oferta nr 3.

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość /szt./

Najwyższa oferowana cena

netto /zł/

1

B49/296

Stół konferencyjny dł. 1,40 m

1 kpl./9szt.

320,00

2

B49/297

Krzesło konferencyjne WIKTORIA

1 kpl./38 szt.

610,00

3

B49/298

Biurko komputerowe/Kołaczyce

1 szt.

35,00

4

B49/299

Biurko komputerowe/Kołaczyce

1 szt.

35,00

 

Oferta nr 4.

Lp.

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość /szt./

Najwyższa oferowana cena

netto /zł/

7

809/1133

Gablota na sztandar

1 szt.

300,00

 

Złożone oferty spełniają wymogi formalne i zostają przyjęte bez zastrzeżeń. Meble zostały sprzedane za cenę 1 722,00 zł (brutto).

 

                                                                                                                                Artur Paczkowski
                                                                                                                                Nadleśniczy

 


Polecane artykuły Polecane artykuły